Виховна система класу – це цілісна структура, яка сприяє успішній діяльності виховання та будується відповідно до моделі випускника.

Мета виховного процесу – створення умов для творчої самореалізації особистості та засвоєння нею моральних правил співжиття у людському суспільстві

В основу  системи виховної роботи класу покладено  ідею – створити освітній простір, в якому б кожна дитина розвивалась, розкриваючи свій безмежний потенціал в усіх сферах життя.

Цілком очевидно, що талановиті діти з`являються там, де створюються відповідні умови для їх розвитку – творчий простір. Тому проблема формування яскравих творчих особистостей – це, насамперед, проблема виховання, навчання і розвитку дітей.

Найважливішим в організації роботи з дітьми є створення загального «поля креативності, успіху», яке   сприяє розвитку творчих здібностей учнів, учителів та адміністрації.

Простір, середовище, поле – ці поняття, доповнюючи одне одного, у різних контекстах зустрічаються в роботах А. Макаренка, О. Асмолова, Г. Серікова та інших. Узагальнюючи, М. Боритко зазначає, що «це поле впливає на дітей… і треба створювати такий освітній простір, який  може виступати в ролі ситуації задоволення потреби дитини в успіхові».

«Поле креативності» - це складна динамічна структура, складовими якої є:

-           Навчальний процес;

-           Додаткова освіта;

-           Соціально – творча діяльність;

-           Практика повсякденного життя.

Якщо уявити «орієнтацію на креативність» як цілісне інтегральне утворення, яке набувають школярі, то «поле креативності» можна розглядати як систему, цілі якої реалізуються через складові:

- ціннісно – цільову;

- змістовну;

- суб’єкт – суб’єктну;

- процесуально – комунікативну;

- діагностико – результативну;

- рефлексивно – управлінську.