Головна » Файли » Виховна робота |
[ Викачати з сервера (160.0 Kb) ] | 20.10.2015, 12:46 |
Виховна система класу – це цілісна структура, яка сприяє успішній діяльності виховання та будується відповідно до моделі випускника. Мета виховного процесу – створення умов для творчої самореалізації особистості та засвоєння нею моральних правил співжиття у людському суспільстві. В основу системи виховної роботи класу покладено ідею – створити освітній простір, в якому б кожна дитина розвивалась, розкриваючи свій безмежний потенціал в усіх сферах життя. Цілком очевидно, що талановиті діти з`являються там, де створюються відповідні умови для їх розвитку – творчий простір. Тому проблема формування яскравих творчих особистостей – це, насамперед, проблема виховання, навчання і розвитку дітей. Найважливішим в організації роботи з дітьми є створення загального «поля креативності, успіху», яке сприяє розвитку творчих здібностей учнів, учителів та адміністрації. Простір, середовище, поле – ці поняття, доповнюючи одне одного, у різних контекстах зустрічаються в роботах А. Макаренка, О. Асмолова, Г. Серікова та інших. Узагальнюючи, М. Боритко зазначає, що «це поле впливає на дітей… і треба створювати такий освітній простір, який може виступати в ролі ситуації задоволення потреби дитини в успіхові». «Поле креативності» - це складна динамічна структура, складовими якої є: - Навчальний процес; - Додаткова освіта; - Соціально – творча діяльність; - Практика повсякденного життя. Якщо уявити «орієнтацію на креативність» як цілісне інтегральне утворення, яке набувають школярі, то «поле креативності» можна розглядати як систему, цілі якої реалізуються через складові: - ціннісно – цільову; - змістовну; - суб’єкт – суб’єктну; - процесуально – комунікативну; - діагностико – результативну; - рефлексивно – управлінську. | |
Переглядів: 208 | Завантажень: 2 | |
Всього коментарів: 0 | |